Керівник сервісного центру - Ірина +38 (067) 573-13-19, +38 (050) 301-75-08.
Проводиться при виявленні несправностей у роботі пристрою на безоплатній для споживача основі. Є комплексом заходів, що складається з:
діагностики
агрегату
виявлення причин
несправностей
проведення необхідних
налаштувань та/або
ремонтних робіт
У разі неможливості
ремонту ремонту,
повна його заміна
Важливо зазначити, що така послуга надається лише до закінчення гарантійного терміну. Він залежить від типу технічного пристрою та прописаний у відповідному документі, який видається в момент здійснення покупки.
Має на увазі ширший спектр послуг. Це поняття включає:
проведення ремонтних робіт за фактом виявлення несправностей
здійснення планових оглядів агрегатів для запобігання несправностей
модернізацію апаратів
постачання комплектуючих та запасних деталей
Основна відмінність від попереднього виду – абсолютна незалежність від дати, зазначеної у гарантійному талоні. Іншими словами, ми надаватимемо допомогу клієнтам протягом усього періоду використання нашої техніки. Зверніть увагу: на цьому етапі співробітництва замовники оплачують усі маніпуляції, які проводяться з агрегатами.
Ми знаємо, як важливо правильне поводження з технічними пристроями для громадського харчування, ресторанів, кафе, барів, хлібозаводів, пекарень. Некоректна робота з ними може спричинити не лише зіпсований настрій, а й поломку апарату. Щоб цього не сталося, ми проводимо навчальні курси для працівників вашого закладу. Фахівці компанії «ЄТО» докладно пояснять, як використовувати той чи інший агрегат.
Керівник сервісного центру - Ірина +38 (067) 573-13-19, +38 (050) 301-75-08.
Наша робота із замовниками не закінчується на продажі пристроїв. Ми з вами доти, доки ви цього потребуєте!