Pizza Regina Цільовий напрямок діяльності
Цільовими напрямками, на які здебільшого орієнтуються італійські ресторани, є:
- повний комплекс послуг, забезпечення високої якості їжі та обслуговування;
- створення атмосфери, в якій кожна людина може працювати як член команди, з чіткими цілями й високими стандартами;
- ексклюзивні рецепти;
- високий коефіцієнт прибутковості;
- підтримання цін на їжу й робочу силу;
- підтримання й розширення позитивної репутації.
Метою, якої прагнуть успішні ресторани, є надання клієнтам кухні, яка перевищує їхні очікування під час кожного відвідування.
Якісний підбір співробітників дає змогу якісно приготувати їжу, тримати ресторан у чистоті, дати найкраще обслуговування і продовжувати довше свою діяльність.
Ключові чинники успіху:
- Висока якість продуктів, з якими ви працюєте, поєднана з чудовим обслуговуванням і атмосферою. Меню має підходити як дорослим, так і дітям.
- Великий досвід управління персоналом і співробітниками зокрема. Управління, яке розглядає кожного співробітника однаково.
- Вдале місце розташування. Населені пункти, що швидко розвиваються, торгові центри, жваві вулиці.
- Програми заохочення постійних клієнтів.
- Якісне та надійне обладнання з високими показниками продуктивності. Оптимальним обладнанням стануть для Вас печі для піци David Forni, тістоміси Mecnosud, тісторозкатувальні машини для піци Mecnosud, прес для піци Mecnosud, холодильні столи з гранітною стільницею Tecnodom, слайсери Essedue, поверхні для смаження Bertos, овочерізки та кутери Fimar. Незамінними стануть: барне обладнання - міксери та блендери Remidag і Fimar, а також професійний посуд Ballarini.
Послуги
Включіть у меню близько 20-30 сортів пасти, кілька сортів піци, курки, телятини, морепродукти, а також асортимент закусок, бутербродів і салатів у необмеженій кількості. Доповніть його цікавим вибором вин, коктейлів, десертів, які доповнять один одного.
Працюйте з найсвіжішими інгредієнтами, імпортованими макаронними виробами. Запропонуйте в меню також страви, які забезпечують ті самі щедрі порції та якість смаку, як звичайне меню, але з низьким вмістом жирів, низькокалорійні, низьким рівнем холестерину. Створіть меню для дітей віком 12 років і молодших.
Ресторан має працювати на постійній основі вдосконалення наявних страв і розвитку нових пунктів меню, які приваблюють дедалі більшу кількість сьогоднішніх споживачів, які потребують незмінно високої якості та гарного смаку.
Маркетингова стратегія сайту ресторану
Нині дедалі більше і більше клієнтів звертаються до веб-сайтів ресторанів для інформації та допомоги в резервуванні столиків і замовленні їжі.
Маркетинг роздрібного бізнесу в Інтернеті починається з наявної клієнтської бази, інформуючи їх про Вашу інтернет-присутність і заохочення. Необхідно розвивати і підтримувати базу даних постійних клієнтів.
Сайт має надавати такі послуги клієнтам ресторану:
- Інформацію про місце розташування;
- Можливість новим клієнтам підписатися на Ваші програми заохочення постійних клієнтів;
- Контактна інформація;
- Посилання і картинки успішної роботи громадського харчування;
- Придбання подарункових сертифікатів;
- Замовлення їжі он-лайн та її доставка;
- Інформація про зайнятість;
- Широкі рекламні акції компанії та відкриття нових філій;
- Загальна інформація про інші події в області.