Вітрини скляні дуже часто використовуються торговими організаціями, і вже стали звичним і навіть невід'ємним торговим обладнанням. Проте не існує кращих меблів для природної презентації товарів покупцеві, які водночас забезпечують їхнє збереження і одночасно забезпечують їхнє збереження.
Скляні модулі відмінно вписуються в будь-який інтер'єр комерційної торговельної організації, тому що є універсальним презентаційним обладнанням. Але для того щоб стати ще й прикрасою інтер'єру Вашого магазину, вони мають вирізнятися чудовим стилем виконання і високою якістю;
КРОК 1
Перш ніж вибирати вітрину для магазину, необхідно уточнити, для якого саме виду товару вона буде призначатися. Як правило, вітрини призначаються для виставкових або торгових цілей, в обох випадках вони виготовляються зі скла. Деякі вітрини можуть включати кілька стелажів або оснащуватися холодильним (тепловими елементами) агрегатом для кожного виду експонованої продукції.
КРОК 2
Якщо товари представляють у рамках виставки, то вітрини мають бути місткими, але компактними. У такому випадку ідеальним варіантом може виявитися шафа-вітрина. Виставкові вітрини на вимогу замовника оснащуються підсвічуванням, що дає змогу покупцеві розглянути товар.
КРОК 3
Надзвичайно важливо грамотно оформити вітрини. Наприклад, на час свят їх бажано тематично прикрасити відповідним чином.
КРОК 4
Дослідження показали, що наявність сонячного світла (або правильно підібраного штучного освітлення) у магазині може підвищити купівельну спроможність до десяти відсотків. Тому питаннями кількості та розміщення в магазині вітрин, і якого вони будуть розміру, слід задатися ще на стадії проектування.
КРОК 5
Існує два основних варіанти оформлення вітрин. Перший - оформлення за допомогою аплікацій на скло. Цей спосіб підходить для магазинів, що знаходяться біля жвавих дорого або магістралей. Другий варіант - оформлення із заповненням внутрішнього простору вітрини. Цей спосіб більше підходить для пішохідних переходів і вулиць.
КРОК 6
Вітрини існують трьох типів: відкритого, закритого і комбіновані. Перший тип передбачає, що покупцеві буде видно весь виставковий зал магазину. При другому типі зал і вітрина розділяється спеціальною перегородкою, яка обмежує покупцеві огляд видимого простору магазину. У вітринах третього типу лише одна частина залу закривається стильною перегородкою, а інша залишається видимою. Вирішувати саме вам, який тип вітрини найбільше підходить Вашому магазину, але слід зазначити, що вітрини відкритого типу в жодному разі не можна встановлювати в магазинах зі зношеним торговельним обладнанням.
КРОК 7
Крім усього сказаного вище, вітрини поділяють на сюжетні, товарно-сюжетні та товарні. Сюжетна вітрина сприяє акценту уваги покупця - не на самому товарі, а на вигаданій сюжетній сцені з використанням елементів прикрас. Товарно-сюжетні вітрини поєднують у собі експоновані товари та елементи сюжету, задумані дизайнером. При їхньому оформленні використовують спеціальні підставки, манекени, рухомі предмети, ляльки тощо. Зустрічаються товарні вітрини, які експонують перехожим тільки частину асортименту, створюючи "інтригу", ніби "заманюючи" потенційного покупця. Нині дуже поширений мінімалістський стиль оформлення вітрин, це коли на задньому фоні товару розміщується тематичне сюжетне полотно або плакат.
КРОК 8
По-перше: погляд людини, яка розглядає вітрину, фокусується в її нижній частині. Розташованим у цій зоні товарам приділяється більше уваги. Також існує думка, що товари, які продавець бажає максимально швидко або дорого продати, необхідно розмістити на рівні очей, щоб загострити увагу покупців. По-друге, колір вітрин слід підбирати відповідно до пори року. Наприклад, у зимовий час слід віддавати перевагу сріблястим і золотистим відтінкам. Навесні - більш світлим і ніжним. У літню пору - яскравим, строкатим і насиченим. А восени - жовтим, помаранчевим, коричневим. Колір вітрини в спеціалізованому магазині визначаються категорією товару і покупцями. Наприклад, у магазині іграшок вітрини мають бути оформлені яскраво і насичено, а в ювелірних магазинах вироби мають виставлятися на чорному оксамиті, що поглинає світло, оскільки вироби його відбивають. По-третє - перехожі підсвідомо звертають увагу на предмети, які перебувають у русі, оскільки для наших предків саме рух був знаком застереження і небезпеки, а сучасні дизайнери адаптували безумовні рефлекси людини для оптимізації торгових експозицій. По-четверте - доведено, що зображення людей привертають більше уваги, ніж неживих предметів. Тому рекомендується в магазині одягу, наприклад, розмістити на вітрину манекенів. Крім того, стиль оформлення вітрини диктується архітектурними особливостями як вулиці, так і будівлі. Дуже важливо, щоб вітрина гармонійно вписувалася в навколишній простір.
КРОК 9
Вибираючи холодильні вітрини для торгових точок, підприємці мають керуватися такими параметрами, як: температурний режим; марка компресора; марка хладону; тип і товщина ізоляції; товщина скла; система розморожування (ручна або автоматична); ширина викладки; енергоспоживання; можливість встановлення обладнання в нестандартних приміщеннях.
КРОК 10
І наостанок, необхідно пам'ятати, що однотипні рішення в оформленні торгової площі вітринами зводять нанівець усі старання оформлювачів. Тому важливо, щоб саме ваша вітрина якомога більше відрізнялася від конкурентів. Використовуйте різні рішення, предмети, сюжетні сцени, рухомі об'єкти, що рухаються і говорять, експериментуйте - і саме ваша вітрина забезпечить величезну кількість покупців!